Mercedes-Benz ne prezinta CEL MAI PUTERNIC Clasa E din istoria automobilelor !

Mercedes-Benz ne prezinta CEL MAI PUTERNIC Clasa E din istoria automobilelor !

Iata-l pe noul E63 S 4MATIC+ cu 612 cai putere, cel mai puternic Clasa E din istorie !

Dupa ce tocmai am aflat noutati despre viitorul pick-up X-Class marca Mercedes-Benz, iata ca avem din nou stiri frumoase si importante despre brandul german. De data aceasta nu mai vorbim despre o masina concept, ci este vorba despre o masina de productie foarte puternica: 2017 Mercedes-AMG E63 S 4MATIC+. Zvonurile despre aceasta model au aparut in presa de specialitate inca din primavara aceasta, secretele fiind scurse atunci prin intermediul unui document din Rusia, care sugera ca super puternicul model al germanilor va avea mai multa putere decat era gandita initial.

Ceea ce este interesant pentru fanii inraiti este ca Mercedes-AMG E63 va fi oferit, in versiunea de top de un motor V8 de 4.0 litri care furnizeaza 612 cai putere. Aceasta stire este imbucuratoare pentru cei ce isi doresc un plus de putere, pentru ca acest model va oferi cu 14 cai putere mai mult decat a doua generatie, care era dotata cu un motor V8 de 5,5 litri.

Specialistii germani au imbunatatit motorul existent pentru ca acesta sa poata furniza 612 cai putere si un cuplu de 850 Nm. Asa cum bine v-ati dat seama, versiunea dsport a Clasei E are un plus si in ceea ce priveste performantele. Timpul de acceleratie de la 0 la 100 kilometri/ora a scazut, si este de 3.4 secunde acum. Prin urmare, Mercedes-AMG E63 S este acum mai potent decat cele mai puternice variante ale Clasei E, E63 Sedan si E63 S Sedan. In versiunea standard E 63 4MATIC+ beneficiaza de un motor V8 de 4.0 litri ce dezvolta 571 cai putere si un cuplu de 750 Nm.

Dar sa vedem impreuna cateva detalii tehnice despre modul in care noul model german functioneaza. Asadar, in functie de modul de condus si de puterea adaptata la conditiile de drum, 4 dintre cei 8 cilindri sunt dezactivati. Si poate va intrebati de ce? Avem raspunsul: motorul actioneaza in acest fel pentru a reduce consumul de carburant.

Dezactivarea acestor 4 cilindri se face in modul de condus Confort intre 1000 si 3250 rpm si am auzit pentru prima data de ea la modelul SLK55 AMG. Mercedes-AMG E63 va fi disponibil cu tractiune spate dar si cu sistemul de tractiune integrala 4Matic, dar, se pare, ca nu in toate tarile vor avea ambele versiuni. Vom vedea!

Cutia de viteze este AMG Speedshift cu 9 trepte de viteza si dublu-ambreiaj. Noul model dispune si de o suspensie pneumatica revizuita, cu mai multe camere. Asa cum s-a mai discutat deja, E63 S va avea un mod Drift, care are nevoie de dezactivarea ESP-ului si de activarea transmisiei in modul manual. In modul Drift, E63 S va deveni un model cu tractiune pe spate.

Detaliile de exterior includ un look unic al pilonilor A. Putem observa ca aspectul este cel cu care Clasa E ne-a obisnuit. In plus insa vom descoperi un nou sistem de evacuare pentru a sublinia agresivitatea. Noile arcuri ale rotilor sunt cu 0.67 inci mai late iar grila radiatorului are doua fante de crom argintiu, lonjeroane verticale negre si sigla AMG. Prezentarea oficiala a noilor Mercedes-AMG E63 si E63 S va fi facuta la Salonul Auto de la Los Angeles in luna noiembrie, iar vanzarile vor incepe anul viitor.

loading...

Adauga si tu un comentariu!

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published.