SECRETUL E AICI ! Ce SA MANANCI pentru a avea UN PAR DE VIS !

SECRETUL E AICI ! Ce SA MANANCI pentru a avea UN PAR DE VIS !

SECRETUL E AICI ! Ce SA MANANCI pentru a avea UN PAR DE VIS !

Dieta alimentară are o legătură strânsă cu sănătatea podoabei capilare. Există alimente care stimulează creșterea părului. Iată care sunt acestea.

Menținerea unui păr sănătos este importantă pentru oricine, și ar trebui știut că dieta joacă un rol foarte important în ce privește creșterea podoabei capilare.

Sunt multe produse care stimulează creșterea părului, printre care somon, semințele de dovleac, avocado, citricele, ouăle.

Viciile precum fumatul și alcoolul, dar și stresul nu fac decât rău părului, pielii și întregului organism.

Anumite persoane pot avea probleme la acest capitol pe cale genetică, altele pot avea deficiențe în alimentație de care nu sunt conștiente.

Sănătatea părului poate fi afectată și de un dezachilibru hormonal, sarcină, chimioterapie, ereditatea, medicația, stresul, boli autoimune, etc.

În timp ce anumite cauze ale pierderii părului nu pot fi evitate, unul dintre cele mai bune lucruri care pot fi făcute este să te asiguri că ai o dietă sănătoasă.

Căpșunile

Fructele care sunt bogate în vitamina C și alți oxidanți sunt excelente în stimularea creșterii părului.

Vitamina C este un component esențial în producția de colagen, ce are un rol important în durabilitatea și rezistența firului de păr.

Stimulezi producția de colagen consumând căpșuni, coacăze, citrice, toate bogate în vitamina C.

Migdalele

Soarele nu face foarte bine părului, mai ales dacă este expus timp îndelungat.

Migdalele vin în ajutorul acestuia cu vitamina E din compoziție, care nu protejează numai părul ci și pielea.

Vitamina E protejează foliculii de păr împotriva stresului oxidativ, ajută la producția de keratină.

Alternative mai sunt semințele de floarea soarelui, de pin.

 Semițele de in

Atunci când nu ai grijă de prăul tău cum trebuie, acesta devine fragil și sunt șanse mai mari să-l pierzi.

Uleiurile naturale ajută, iar semințele de in au o concentrație mare de acizi grași ce ajută sănătății acestuia.

 Fasolea

Conține fier care are un rol important în circulație. Dacă aceasta este normală, creșterea părului este stimulată.

Adaugă fasole în dieta ta și vei preveni căderea părului oferindu-i sănătate.

Legumele cu frunze verzi

Sulful organic are un rol important în menținerea sănătății podoabei capilare, mai ales în dezvoltarea keratinei.

Pentru un păr sănătos consumă zilnic legume cu frunze verzi. Acestea nu fac bine numai părului, ci întregului organism.

 Avocado

Este un aliment sănătos ce ajută creșterii părului.

Previne stresul oxidativ, conține acizi grași omega-3.

Poți mânca avocado-ul sau îți poți prepara măști pentru scalp.

Somonul

Consumul de somon va oferi părului strălucire și sănătate.

Fără acizi naturali, părul este mai puțin protejat și atractiv, fiind predispus la rupere.

Ouăle

Ai nevoie de proteine în dietă, iar ouăle îți furnizează necesarul zilnic.

Ouăle nu au numai proteine, ci și biotină, o vitamină B solubilă în apă ce ajută sănătății podoabei capilare.

Apa

Hidratarea joacă un rol foarte important în orice dietă, și nu numai.

Cum un mare procent din firul de păr este apă, fără hidratarea optimă acesta se inbolnaveste.

Bea 8-10 pahare de apă pe zi și vei avea un păr mai frumos și strălucitor.

Adauga si tu un comentariu!

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published.